Субота, 18.05.2024, 20:17
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Цікаво
Ваша думка
Розміщення реклами на яких засобах і носіях варто заборонити?
Усього відповідей: 20
Увійти
Пошук
Теги
Кориснo
Бібліотека
Головна » 2012 » Квітень » 18 » Євро-2012 може призвести до подорожчання зовнішньої реклами
13:47
Євро-2012 може призвести до подорожчання зовнішньої реклами

Ціни на телевізійну рекламу в цьому році залишилися на рівні 2011 року, а подорожчання "наружки" очікується на рівні 30%
Через це змінилися конфігурації ринку - альянс груп Інтер, StarLightMedia (SLM) і Медіа Групи Україні розпався, і остання почала продавати рекламу спільно з групою 1+1 - зросла конкуренція між каналами.

Як пише Коммерсант-Україна в матеріалі "Рекламна пауза", ціни каналів нового альянсу нижче на 20-30%, і розміщення на них вже зацікавило ряд великих рекламодавців, каже директор рекламного агентства MindShare Валерій Варениця. Крім того, група 1 +1, не продавала в минулому році більшу частину рекламного інвентарю (близько 100 тис. пунктів рейтингів - умовних одиниць при продажу реклами), цього року вирішила вивести його на ринок.

Все це змусило телеканали знизити заявлені в кінці минулого року ціни на рекламу. "В альянсі Інтера і SLM заявляли, що медіаінфляція може скласти 30-35%. Але за фактом підвищення було не більше ніж на 10% по окремим клієнтам", - говорить керуючий директор медіаагентства AMM / Vizeum Оксана Стехіна.

Рекламодавці не поспішали укладати контракти і не закладали в бюджет значного зростання через кризу, каже керівник продажів Медіа Групи Україні В'ячеслав Булавін. Криза може підштовхнути рекламодавців до перерозподілу бюджетів на користь телебачення, вважає CEO комунікаційної групи Aegis Media / GMG Олександр Гороховський.

Оператори зовнішньої реклами - основного конкурентного сегмента - занепокоєння не виказують. "На ринок зовнішньої реклами сильно вплинуть дві події - Євро-2012 та парламентські вибори. З одного боку, міська влада скорочують парк стандартних носіїв, що змушує операторів підвищувати ціни. З іншого боку - помітний інтерес великих міжнародних рекламодавців до нестандартних іміджевим конструкцій, особливо в Напередодні Євро-2012 ", - говорить Олександр Гороховський. За словами засновника компанії Прайм груп Вадима Фрунзе, підвищення цін в зовнішній рекламі в цьому році може досягати 30%.

Враховуючи бурхливі темпи зростання інтернет-реклами (прогноз на наступний рік - більше 30%), під загрозою в першу чергу виявиться преса і радіо, вважає Гороховський. "Зараз окремі видання намагаються підвищувати ціни на рекламу, але агентства активно борються з цим", - додає він.

Переглядів: 411 | Додав: Lenchik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Lenchik  
0
треба ж якось покривати витрати на Євро!

1 Valeriya  
0
не дивно. в нас і без причини дорожчає реклама, бо все, що має попит - дорого коштує. dollar

Ім`я *:
Email *:
Код *: