Нові статті
[28.04.2012] | [Дизайн] |
На волне hand-made (29) |
[19.04.2012] | [Брендинг] |
Я - тебе, ты - мне! (1) |
[18.04.2012] | [Брендинг] |
Starbucks forever! (6) |
[18.04.2012] | [Реклама] |
Інтернет радіо "ЮНІВЕРС" (1) |
[18.04.2012] | [Реклама] |
Практик-маркетинг Клуб (1) |
Сфери діяльності
Реклама [48] |
PR [9] |
Брендинг [9] |
Дизайн [9] |
Законодавча база [3] |
Соціальна реклама [13] |
Цікаво
Головна » Статті » Реклама |
У категорії матеріалів: 48 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Запорізький національний університет – це заклад де навчаються талановиті та обдаровані студенти, котрі здатні змінити майбутнє на краще. ЗНУ має тринадцять факультетів серед них є факультет журналістики. Університет має власні міста для проходження практики майбутнім журналістам. Це прес-центр ЗНУ, «Юніверс- ТБ» та ІНТЕРНЕТ РАДІО «ЮНІВЕРС». |
![]() |
У рекламі еротику та секс сьогодні використовують скрізь, де тільки можна. Якщо реклама - двигун торгівлі, то всіляко обігрувані сексуальні мотиви - двигун реклами. Впливаючи на наші біологічні інстинкти, сексуальна реклама прагнути викликати найсильніші емоції. Прийнято вважати, що це допомагає збільшувати продажі ... ![]() |
Вводный подкаст, в котором рассказывается немного об истории product placement, различиях PP в сериалах и кинофильмах. |
![]() Обычно, все начинается с демонстрации автомобиля, находящего в плохом состоянии, но на ходу. |
Талановита людина талановита в усьому. Відома співачка Оксана Почепа,
вирішила не зупинятися, на своєму таланті співати, а розкрити й
продемонструвати свій дизайнерський талант. |
Агентство BBDO Moscow разработало кампанию в поддержку ограниченной серии «Twix. Имбирное печенье». «Twix с имбирным печеньем – вкусная штука. Ничто не остановит тебя от того, чтобы его попробовать. Если, конечно, на твоем пути не окажется тот, кто не остановится ни перед чем, чтобы съесть его в одиночку», – рассказывают о новой кампании в BBDO Moscow. |
![]() |
Цей показник в Україні один з найнижчих у Центральній та Східній Європі. Розсилку рекламних матеріалів від роздрібних мереж отримує лише половина українців, а зчитують матеріали і роблять відповідно до них покупки тільки 9%. ![]() |