Субота, 18.05.2024, 16:12
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Ваша думка
Розміщення реклами на яких засобах і носіях варто заборонити?
Усього відповідей: 20
Увійти
Пошук
Теги
Кориснo
Бібліотека
Головна » Статті » Брендинг

У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Что было бы, если бы крупнейшие мировые бренды были придуманы в Советском Союзе. В давно уже не существующей стране были свои потребительские символы и знаковые вещи. Пухлые буфетчицы в белых кокошниках, металлический конструктор с настоящими болтами и гайками, сгущенка, часы "Электроника", автоматы с газировкой. И все это имело для нас такое же значение, какое в Соединенных Штатах и Европе имеют культовые бренды с многолетней историей и культурным влиянием.
Участники коллективного блога leprosorium.ru совместили знаковые советские вещи с брендами Запада.
Брендинг | Переглядів: 561 | Author: Марія Мельник | Додав: MariaMiller | Дата: 19.04.2012 | Коментарі (1)

Starbucks - це, мабуть, найвідоміша в світі мережа кав'ярень. Крім цього Starbucks Corp. займається і продажем кавових зерен.


Компанія була заснована порівняно недавно, в 1971 році і починала вона свій шлях як мережа магазинів з продажу кави. Перший магазин відкрився 30 березня 1971-го року. Троє засновників: Джеррі Болдуін (Jerry Baldwin), Зів Сігле (Zev Siegl) і Гордон Боукер (Gordon Bowker), вчитель англійської, вчитель історії та письменник, вирішили зайнятися продажами кави в зернах і відкрили свій перший магазин в Pike Place Market, в Сіетлі . Магазинчик довго був не тільки першим, але і єдиним. Але вже через десять років магазинів Starbucks стало п'ять, крім того у компанії з'явилася своя фабрика. Крім продажів кави в своїх магазинах, підприємство також було постачальником кави в зернах для багатьох кав'ярень, барів і ресторанів.
Брендинг | Переглядів: 605 | Author: Анна Міфтахова | Додав: Miftakhova | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (3)

Найпоширеніші помилки, які здійснюють бренди в своїй роботі в соцмережах.
Брендинг | Переглядів: 378 | Author: Анастасія Пейчева | Додав: Nastya | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (1)

Benetton Group SpA — группа компаний, а также один из мировых брендов индустрии моды, главное представительство которого находится в городе Тревизо в Италии. Название происходит от фамилии основателя компании и зарегистрировано с 1965 года.
Брендинг | Переглядів: 378 | Author: Даша Жавріда | Додав: Dasha | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (1)

Иногда реклама лукавит и несправедливо приукрашивает рекламодателей. Подсчитано и доказано, что реклама работает даже тогда, когда ей не верят или она раздражает. Но почему, интересно, никто не пытался подсчитать, как подействует на потребителя шокирующая правда?

Читатели AdMe.ru представили свои варианты слоганов известных компаний, раскрывающих суть деятельности и основные достоинства и недостатки.
Брендинг | Переглядів: 317 | Author: Даша Жавріда | Додав: Dasha | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (1)

Для того чтобы попасть в ТОП-100 самых дорогих брендов мира, необходимо сделать всего две вещи: завоевать умы потребителей и занять место на полках магазинов, причем сделать это гармонично, в одной тональности и без фальши.

 


Брендинг | Переглядів: 506 | Author: Кучерява Оксана | Додав: Оксана | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (0)

Президент компании Depot WPF Алексей Андреев принюхивается: в коридоре офиса еле уловимо пахнет алкоголем. "Это над заказом работают", - поясняет он. Бутылка обнаруживается на столе у дизайнеров. В продаже такой еще нет: в Depot WPF делают новый бренд для крупной водочной фирмы. Название и упаковка марки уже готовы, но пока держатся в секрете.
Брендинг | Переглядів: 1053 | Author: Анна Пашкова | Додав: Anna_21 | Дата: 17.04.2012 | Коментарі (1)

Новий спосіб для маркетологів дізнатися наскільки успішними є їх конкуренти.
Брендинг | Переглядів: 712 | Author: Марія Мельник | Додав: MariaMiller | Дата: 15.04.2012 | Коментарі (1)

Світу cолодощів, який створив Франклін Клеренс Марс, вже більше 100 років. Кожна продукція його компанії відома і дітям, і дорослим. Саме сімейний затишок, задоволення та здійснення мрій хотів поєднати пан Марс, створюючи свій бренд. Чоловік ніколи не прагнув слави та публічності.

Брендинг | Переглядів: 388 | Author: Марія Мельник | Додав: MariaMiller | Дата: 14.04.2012 | Коментарі (0)