| [28.04.2012] | [Дизайн] |
| На волне hand-made (30) | |
| [19.04.2012] | [Брендинг] |
| Я - тебе, ты - мне! (1) | |
| [18.04.2012] | [Брендинг] |
| Starbucks forever! (6) | |
| [18.04.2012] | [Реклама] |
| Інтернет радіо "ЮНІВЕРС" (1) | |
| [18.04.2012] | [Реклама] |
| Практик-маркетинг Клуб (1) | |
| Реклама [48] |
| PR [9] |
| Брендинг [9] |
| Дизайн [9] |
| Законодавча база [3] |
| Соціальна реклама [13] |
| Головна » Статті » Реклама |
| Carlton Draught - Slow Mo Серед призерів фестивалю "Канські леви - 2011" розмістився відомий пивний бренд "Carlton Draught". Відео виробництва Clemenger BBDO Melbourne отримало схвальні оцінки не лише від журі, але й від звичайних глядачів. Гумор - один з найбільш ефективних прийомів у рекламі. Ролик "Slow Mo" підтвердив цю тенденцію і у 2011 році. Puma - After Hours Athlete Високі позиції спортивних брендів серед найкращих рекламодавців підтвердились і цього року. Переможець відносно нової номінації "Film Craft" за найкраще виробництво реклами - компанія "Puma". Volkswagen - Force Відео з хлопчиком у костюмі лихого Дарта Вейдера заполонило Інтернет після першої трансляції ролику 6 лютого під час перерви матчу Super Bowl в США. Scope - See the person Агентство Leo Burnett Melbourne отримало нагороду у спеціальній номінації "За добро". Кометарі зайві, подивіться і переконайтися самі. Nike - Write the Future Режисер: Алехандро Гонсалес Іньярріту Гран-прі у номінації "Рекламний фільм" здобув черговий шедевр від "Nike". Традиційно у рекламі задіяні сучасні зірки футболу: Кріштіану Роналду, Уейн Руні, Фабіо Каннаваро, Роналдіньйо, Франк Рібері. Головна думка ролику - майбутнє залежить від того, що ти зробиш саме зараз у цю мить. Мікс гумору, високої якості, професіоналізму та відомі майстри гри з м'ячем - все це дозволило спортивному бренду вкотре отримати свого золого Лева. Коротка довідка: "Канські Леви" (Cannes Lions) – найвідоміший та найпрестижніший фестиваль реклами у світі. Щороку він збирає понад 11 000 делегатів – топ-менеджерів агентств і компаній, величезну аудиторію професіоналів в області світового маркетингу і реклами. Щорічна колекція переможців складає понад 800 найкращих рекламних робіт, що заслужено вважаються золотим фондом креативної реклами. Офіційний сайт фестивалю - http://www.canneslions.com Підготувала: Марія Мельник Використані джерела:http://life.pravda.com.ua/culture/2011/06/29/81001/
| |
| Переглядів: 722 | Рейтинг: 0.0/0 |
| Всього коментарів: 0 | |