Нові статті
[28.04.2012] | [Дизайн] |
На волне hand-made (29) |
[19.04.2012] | [Брендинг] |
Я - тебе, ты - мне! (1) |
[18.04.2012] | [Брендинг] |
Starbucks forever! (6) |
[18.04.2012] | [Реклама] |
Інтернет радіо "ЮНІВЕРС" (1) |
[18.04.2012] | [Реклама] |
Практик-маркетинг Клуб (1) |
Сфери діяльності
Реклама [48] |
PR [9] |
Брендинг [9] |
Дизайн [9] |
Законодавча база [3] |
Соціальна реклама [13] |
Цікаво
Головна » Статті » Законодавча база |
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Зокрема, закон передбачає заборону будь-якої реклами і стимулювання продажів тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби. . ![]() |
Сайт "Телекритика" |
Правові аспекти рекламної та PR-діяльності у вітчизняному і міжнародному законодавсті |